SORTIDA A LA TRIALERA DEL FAR

Riders : Jordi , Ruben , David , Pau , Albert , Joan i Miquel
Ruta  : pujar fins el punt geodesic del far de argimont i baixar per la trialera
Sortida : aviu en jordi a estrenat la mondraker ( comprada d'ocasio , pero esta nova ) i es tractava de peritar-la a un lloc  adecuat, una trialera de les bones . en Miquel i en joan tenien que marxar abans i no han acabat de pujar   , la resta hem pujat fins adalt i despres de esmortzar cap avall ke fa baixada es dificil  akesta trialera i feia dies ke no hi baixaba,  pero es molt agradable,  com totes . un cop abaig en david i jo cap a casa ke falta gent i la resta han anat a fer mes trialeres ,  estan molt forts !!!!!!




                         

3 comentaris:

  1. Hola ja fa dias que estic seguint el teu bloc i veix que teniu la mateixa manera d'entendre la bici .M'agradaria poder contacta amb tu per comparti alguna ruta ,et deixo el meu correu si pots i vols escriu-me i en parlem

    FBAYESBARO@GMAIL.COM

    ResponElimina
  2. Bulooooouuuuss!!!! Que havies vist algun bolet???? Si hagués vingut jo, segur que ja l'hagués collit!!!

    Salut!

    DGR

    ResponElimina

Imatges del tema creades per Aguru. Amb la tecnologia de Blogger.