ENDURADA A SOLIUS

          


Riders : 14 ,entre nosaltres i la colla dels trencadurs
spot : solius ,moltclar,pedralta
ruta : sortida de solius a les 8 direccio al monclar amb molta pujada ,esmotrzar i cap avall ke fa baixada moltes pedres algun corriol i una pista de baixada per baixar saltan pero sempre amb compta
sortida :cap lesionat, alguna averia sensa importancia i amb la sensacio de haber tingut una bona jornada de enduro del bo,
 tot un plaer anar amb la penya dels trencadurs , gent ke els hi agrada el mateix ke nosaltres  i amb  molt bon  rotllo , ara keda anar a fer una sortida amb ells per les seves terres ,


                                           



4 comentaris:

  1. Molt bona ruta la que vem fer Albert, em va agradar tot molt, vaig a posar un link del teu blog en el meu, aixi et tinc controlat!!
    XDDD
    Ens veiem.

    ResponElimina
  2. Albert tu vigila amb aquest en sergi ¡¡¡¡¡jajaj
    Osti quins tios mes ben parits a dalt del montclar jaja @10

    ResponElimina
  3. Com es nota que ets un tio amb experiència!!! La foto et va sortir ben emmarcada, eh?

    Bona ruta i millor companyia!!! Fins aviat!!!

    Jo_On

    ResponElimina
  4. i lo mes increible es ke despres de la pujada encara estabem rient !!!!! ja pensabem en baixar !!!!!!!

    ResponElimina

Imatges del tema creades per Aguru. Amb la tecnologia de Blogger.