AINSA

Junt amb en David , Dani , Jordi ,Pep , Marc , Ramon i en Josep  varem anar a Ainsa , un spot on diuen ke es el paradís del enduro i la veritat es ke esta molt be , tot molt ben senyalitzat , el poble de postal  el temps perfecta etc ,etc
   El divendres a la tarda varem carregar les furgos i cap ainsa , al cap de 3:5 hores ja érem a lloc buscar l' alberg i la primera sorpresa es  ke esta molt BE !!!! inclòs tenen lloc per deixar les bicis , li comentem al jefe i ens deixen kedar i dutxar-nos  fins el endemà a les 5 . sopar  una cervesa i a dormir ke demà tenim feina
    El dia  s' aixeca núvol però no plou , esmorzar una mica i agafar la bici i direcció a fer les rutes 4  ( miradors d' ainsa ) i la 5 ( peña cinglas i coda sarten )

Las vistes de la 4 especatulars i la baixada molt bona , desprès cap  al banc  de peña cinglas

Una baixada de les bones  i molt dreta  on al final acaba amb un riu  on en Pep encara va tindre temps de tirar-se  al aigua

remuntar una estona i cap a fer la baixada de Coda Sarten  on també ens va començar a ploure , la baixada be però durant un troç va ser espectacular !!!!! semblava el mercantur  !!!!

Ens varem canviar , menjar una mica i cap a agafar el taxi ke ens farà de remonte   fins dalt de tot d'  un collet ke es diu Ceresa i esta entre penya montañesa i penya Madrid  , ens espera  18km  amb 1200 metres de desnivell negatiu

La baixada esta be no te gaire pendent i amb algun repexon , però pels llocs on passa es precios  , bosc  i alguna tartera  etc , etc

també hi ha algun penyasegat , pobles  i algun gr

Peró encara kedaba lo millor de la ruta un troç espectacular  i llarg ke baixava fins ainsa ufff!!!!  kina canya la baixada de penya montañesa !!!!!
  arribar a l' alberg , dutxar-nos i tornar cap a casa amb un somriure d' orella a orella
   UNA SORTIDA  FULLLLLL    !!!!!!!!!

mes fotos  https://plus.google.com/photos/118107934780404894254/albums/6142159116851478081?banner=pwa