CASTEJON DE SOS

Riders : Jordi M , Jordi G , Jordi R , Aurel, Marc ,Ramon , Carles , Pep , Ricard , Sada , Dani , David i Albert
Spot : Castejon de Sos
Sortida : Ha estat una de les sortides de les bones , tant per el lloc , el temps , les rutes  i sobretot per els amics   !!!!!
arribem el divendres  desprès de 4 hores de Camí  , descarregem les bicis  a l' alberg i ens anem a sopar a un bar , desprès de un munt de rialles i amb la panxa plena cap a dormir  !!!!!

L' endemà ens llevem a les 7  , esmorzem  i a les 8 comencem a pedalar  , fem  dos baixades de la ruta de castejon  express

cap a les 11 ens trobem amb el remonte per anar a fer la primera baixada anomenada la de Rabaltueras , ens pugen fins un coll on i havien unes vistes espectaculars , la baixada molt bon i llarga i sobretot per el bosc on pasabem i per la baixada de pedres on acabava per dintre el poble ESPECTACULAR !!!!!

Dinar ràpid i agafar un altre remonte cap fer la trialera de la integral gallinero , akesta encara es mes bona i sobretot el tram del mig ke es espectacular  !!!!!!

ha estat un cap de setmana FULLLLLLLL !!!!!!!!!