HIVERNAL 2016 , MONTARDO

Junt amb en Ramon , Jordi G , Alfons , Xavi , David ,  Jordi M i en Dani , varem anar a pujar al Montardo , va estar nevant durant uns dies abans  ,hi havia molta neu pols , ideal per fer snow , llàstima de no dur la planxa !!! però la ruta la varem tindre ke fer amb les raketes i això va fer ke fos mes difícil ,

Varem marxar el divendres al mati i a la tarda ja comencem a caminar des de la presa de Cavallers fins al refugi de la Ventosa
El camí va ser d' un parell d' hores  amb molta neu i amb raketes tota l' estona , el temps molt be  encara ke feia vent

Un cop al refugi  ja nomes kedava descansar , fer una birra i esperar a sopar , la veritat va estar molt be la teca i el dormir , un 10 per el refugi , l ' espera un fart de RIURE  !!!!! la ratafia de postres i a dormir

l' endemà a les 7 peus a terra , esmorzar i cap amunt , molta fred però be , al cap d' una estona  en Ramon no es troba be i  decideix donar la i tornar al refugi , l'acompanya l ' Alfons per no deixar– lo sol , GRACIES  !!!!! la resta continuem el camí cap al cim

Després d' una estona es trobem el Montardo petit i darrera i ha el gran , les rampes son grans i llargues però a poc a poc es fa tot , el temps impecable tret d' ultim tram ke feia força vent .

Cap a mig mati fem cim !!!! cansats però contens , llàstima ke en Ramon i l'Alfons no pugessin pujar , des de dalt les vistes son espectaculars !!!!!!! IMPRESIONANT  !!!!!!!!
unes fotos i cap avall , dinar a Barruera i  cap a casa
un cap de setmana  FULLLLLL !!!!!!!!