OOOHHH!!!!!!! quina passada

trialeres, paisatges espectaculars, rieres, corriols,  tot el dia amb moto, enduro del bo
una sortida que tots recordarem  molt de temps
cap a 2/4 de 7 ens trobem a la benzinera de sils 4 riders de vidreres 3 de hostalric i 1 de sils  per anar a fer una ruta per terres franceses, a la area de la jonquera ens trobem amb els 5 de girona que falten per anar a fer la ruta . cap a les 9 arribem a ameli dels bains (o algo aixi ) on ens trobem amb els organitzadors de la ruta,  un guia , un que va darrera per tencar el grup i un cotxe d'asistencia . un cop començem a  voltar tenim els primers duptes de com sera la sortida ja que pujan i ha molta pols i  els camins era tot pista , pero al cap d'una estona comença l'accio trialeres ,corriols , rieres ,etc,etc  una passada , al cap d'una estona a dinar i a repostar ens trobem amb el cotxe d' intendencia i ens te una taula amb tot de teca per menjar  i a tornar-hi . akest cop cap amunt pero quant estabem a mig cami de pujar una muntanya ens trobem boira i començem a tindre problemes per  no perdrens i el guia opta per fer mitja volta i anar a fer una trialera de baixada molt heavy on ens trobem una parella que anava a peu i ens deia ke estabem boixos , la veritat es ke era molt forta i llarga amb troços que es tenia que fer a peu . un cop abaig al poble a reposta una altre vegada i cap al circuit ke tenen akesta gent, on varem anar a fer unes voltes ,pero  vaig veure  bolets (no vaig aguanta la moto del mal que feien els braços del esgotament ) i en akell moment vaig dir prou, vaig esperar a n'hen  david , varem fer  mitja volta i cap al cotxe ,recollir els trastos  i cap a casa
varem  parlar amb el organitzador de la ruta perque ens en monti  per fer-la amb btt i ems va dir ke cap problema,  ell  ens pujaria  les bicis i ens diria la ruta pero ja en parlarem de kuant es fara
molt cansat pero tambe MOLT SATISFET de la sortida
hi ha fotos i videos  de la sortida