COSTABONA !!!!!!!!!!!!

QUANT POSES EN UNA SORTIDA; UN BON DIA, UNA RUTA AMB UNES VISTES ESPECTACULARS I UN GRUP D'AMICS AMB GANES DE PASAR-HO BE , EL RESULTAT ES UNA SORTIDA QUE RECORDAREM  MOLTS ANYS !!!!!!!!   VA SER GENIAL!!!!!!!!

spot vallter ,costabona , setcases
riders  david m ,david g, ricard g, jordi m , jordi g, joan , miquel , paco i albert
ruta  sortida de vallter direccio al costa bona on al cap de 300 m ja tenim que començar a empenya la bici durant uns 45 minuts  on a mig cami tenim el primer problema en jordi  no porta les claus del cotxe ke hem deixat a setcases i no keda altre opcio ke façi mitja volta a recollirles ( pero ara te celules noves i no li es cap problema ) apart d'algun dupte a l'hora de situarnos  continuem el cami cap a l'objectiu el costa bona  on al cap d'una estona ja el començem a veure . despres de pasar pel costat del la Roca Colom ens toca fer la primera  baixada  per anar a conectar amb lo que sera la pujada al costabona on varem tardar uns 30 minuts en pujar-la pero sempre envoltats d'unes vistes espectaculars . JA HEM FET CIM !!!!!! gaudir de les vistes ,parlar de posibles rutes ,  menja alguna cosa i cap avall ke tot es baixada , i quina baixada !!!!!! la de les roques del mercer , amb molta pendent ,pedres , cavalls ,boletaires, herba , etc, etc on ja nomes kedava anar a buscar el gr direccio a setcases  on ens pensabem ke seria lo mes facil i es el lloc on varem tindre mes problemes ( com sempre ens  varem perdre )  , el gr ja el varem trovar i començar a seguir-lo  fins que en varem saltar alguna marca en algun lloc i ens varem perdre , nomes kedava baixar muntanya avall fins a tornar a trobar-lo i cap a setcases  GENIAL!!!!!!!
hi ha 80 fotos a la seccio de fotos

Imatges del tema creades per Aguru. Amb la tecnologia de Blogger.