una altre vegada a la trona


riders : Jordi M ,Joan  ,Ivan , Jordi C, Francesc , Josep ,Xavi  i Albert
Spot  : pujar fins al Padro per poger baixar per la trona
Sortida : avui era un dia complicat , feia tres setmanes ke no agafaba la bici  ,el meu estat de forma se n'ha resentit i m'ha costat arriba fins adalt i al baixar molt amb compte pero al final de la sortida molt be . com sempre una sortida a  la trona no falla , el terreno molt sec ,molta calor pero tan agradable  i divertit com sempre   

5 comentaris:

  1. Albert!! soc en Carlos d'Endubike! quina enveija!! a veure si quedem un dia que m'agradaria tornar a fer-la! Et deixo el meu blog: http://endubike.blogspot.com/

    ResponElimina
  2. Makina Un grup de 4 raiders tambe vam fer la Trona una hora mes aviat que vosaltres.
    J.R.P

    ResponElimina
  3. hola carlos !!!! ja he vist ke vares anar a la maxi , guai !!!! ara tambe molt heavy !!!!
    amb els de la tribu ens trobem a els enduro zenith i son una colla collunuda !!!! ens ho pasem molt be amb akesta penya .
    el dia ke vulguis vindre m'avises i kedem per fer-la tambe porta a la penya de la tribu

    J.P.R ja heu fet el troç nou ????

    ResponElimina
  4. El tros de gairabe avans d'arrivar a la carretera esfaltada?
    El de la Baixada dreta dreta!!!????
    Si es aquest si

    ResponElimina
  5. no es akest!!! es per la banda de adalt

    ResponElimina

Imatges del tema creades per Aguru. Amb la tecnologia de Blogger.