SORTIDA A L' ANETO

Riders : Jordi , Lluis , Dani , David i Albert
Spot : l'Aneto
Sortida :El dijous varem marxar   per poder pujar l'Aneto . varem marxar cap a les 4 i a les 9 ja estarem sopant a Benaske ,tot molt be fins aki , cap a les 10 varem buscar un lloc per acampar  , al intentar muntar la tenda amb vaig adonar ke no havia dut els pals ke aguanten la tenda i varem tindre ke improvisar un refugi on poder dormir , amb el toldo i el coxte d' en David va estar mes o menys  arreglat
Ens varem   aixecar a les 4 per poder anara recollir el bus ke pasaba a les 5 ke ens portava fins a l'incici de la sortida , cap a les 5 i mitja vam comenár a caminar amb frontals i llanternes cap el refugi de la Renclusa i d' allà cap el  portillon inferior  . les pujades fortes però es podien fer molt be , cap a les 8 ja estabem menjant i apunt per posar-nos el grampons per començar a pujar l' Aneto  va ser llarga , forta , amb neu i cap al final amb desnivell important , cap a les 10 ja habiem arribat dalt de l'Aneto ,nomes kedaba passar el passa de Mahoma i fer la foto a dalt de tot , en Jordi ,en David i jo decidim passar i  un cop l' estava passant ja tenia dubtes de si havia fet be , es molt aeri i perillós , però be no va passar res i cap avall .
a mig camí de la glacera varen vindre els primers dubtes per agafar el camí de tornada , el gps no sabien gaire be com anava i en jori ens va dir ke teníem ke passar per un lloc , però un cop varem trobar el corriol de baixada ja nomes kedaba anar cap avall , pesant per un lloc preciós on hi havien les cascades de aiguallud, anar  fins la parada del bus , on eren les les 3 de la tarda total unes 10 hores de marxa , agafar  el bus de tornada , dinar i cap a casa
ha estat un plaer fer akesta sortida , forta ,amb algun punt de cagarel·la ( pas de Mahoma )  les vistes ke te i tot plegat ha estat FULLX2