TAILLON

Riders : Jordi M , Jordi S, Jordi R , Jordi G ,Xipi , Xavier , David , Dani , Ramon , Alfons i Albert
Spot : Taillon
Sortida :  El divendres varem agafar els cotxes i a primera hora del mati direccio a Bujaruelo  , la previsió del temps deia ke el divendres faria mes o menys bon temps i el dissabte  pintava pluja tot el dia , l' intenció era fer fins el refugi i d' allà fins la Bretxa  , dormir  i le dissabte veure el temps i decidir si anem al taillon o tornem cap al cotxe  .

El divendres arribem i fa sol !!!  , comencem a pujar cap al refugi  i durant el cami  es comença a tapar i plou alguna vegada ,  però  poca cosa , el camí espectacular  i no gaire dret , fins ke arribem al port de Bujaruelo i aki comencem a trobar neu , ja casi fins al refugi , fer la pujada hem tardat unes 4 hores  ,

Cap a les 4 varem arribar al refugi i alla en Ramon , en Jordi G i jo varem decidir fer la Bretxa i la resta a fer unes cerveses al refugi , el troç del refugi a la bretxa es molt dret però al cap d' una hora ja som a lloc , aki ens comença a pedregar i ens tenim ke posar a refugi a una cova ke hi ha a la pared , un cop para, comencem a baixar i amb poca estona ja som a vaig , el temps torna a millora i en David , Ramon , Jordi G ,Jordi M i en xipi , baixen fins a veure un espectacular salt d' aigua .

Cap a les 7 sopem i a les 9 a dormir ke demà ens esperava una sortida molt llarga unes 8 hores , a les 6 esmorzem i cl temps aguanta i no plou , tapat , però no plou !!!! , comencem a pujar cap a la Bretxa i d' allà cap al Taillon  , el camí epectacular , no era perillós  ni molt dret  i llàstima ke dalt estava tapat i nomes es veia uns 20 metres , molta fred i neu , pero nosaltres cap dalt !!! fem cim i el temps de fer unes fotos i cap avall  ke estem a -12 ,

Tornem a passar per el refugi , recollim els trastos i cap  avall , ke encara ke el temps no pinta pluja no ens en fiem , kuant ens faltaven uns 10 min per arribar al cotxe ens pilla la pluja i kedem xops pero estem molt contens  de com a anat tota la sortida . canviar-nos i cap a dinar a Torla !!!!!!
UNA ALTRE SORTIDA  FULLLL  !!!!!!!!
Mes fotos https://plus.google.com/photos/118107934780404894254/albums/6160283678002203873?banner=pwa