PUIG DE FONTLLETERA I PUIG PASTUIRA

Ahir varem fer l' ultima sortida d' alta muntanya , la sortida en principi  era  Treguda , Balandrau , Puig fontlletera , Puig pastuira,  Setcases  i Vilallonga del ter on varem deixar la furgo
la pujada com totes les pujades , llarga molt llarga fins arribar  al coll , entre el Balandrau i Puig fontllterera , un cop allà anàvem  amb retràs  i decidim no pujar al Balandrau i recuperar una mica de temps ,  tornem a pujar una altre vegada i akest cop cap al Puig de fontlletera  la pujada es dreta  i comença a fer fred ,  però nosaltres continuem  i un cop dalt tenim unes vistes de les bones !!!

Continuem per la carena direcció al Puig pastuira  , no hi ha corriol i anem tirant per la carena , es fa be , i es agradable fins arribar a fer el segon pic ke tenim ke tornar a pujar una altre vegada

Un cop dalt ja nomes keda contemplar les vistes i cap avall , sensa corriol i casi sensa fites , nomes amb el track del gps comencem a baixar , al principi molt dret però es fa be i a mesura ke anem baixant cada vegada millor ,

La sorpresa va ser ke un cop abaix de la part de  l'alta muntanya no varem trobar cap corriol ni  sender  per poder seguir i ho varem tindre ke fer tot  seguint el gps , al estil freeride , no "mola " gaire però es el ke hi ha . fins a Setcases
       Una altre sortida al sac , amb un bon regust però amb la sensació de ke va faltar la sensació de baixar per un corriol amb flow  !!!!!

mes fotos https://photos.google.com/share/AF1QipPo8oaqjnK5TVJK8qQI0UEV1F2OUY9VIYPwc9otLWq1b__x4VU4Jf9SXNIFIWKLlA?key=MFNJZF9uV01wRlBfS0F1YWYyMXV5clR4eGlDb3pn