UNA PASSADA AIXO DE CASTEJON DE SOS

Riders : Jordi ,Guillem ,Francesc i Albert i guies locals Sergi i Arturo
Spot : Castejon de Sos
Sortida : en Jordi ens va dir per la zona on vaig viure hi han unes trialeres i corriols espectaculars , i un dia kuant pogem i anirem a fer una sortida i ja us faré de guia ,GRACIES !!!!! ,per tot , per deixar-nos dormir a casa teva , per ensenyar-nos els corriols i per lligar el remonte i els guies locals

A les 8 del mati ja estabem canviats i a punt per sortir la temperatura ideal recollir aigua a la font i cap amunt

Al anar pujant et dones compte de ke estàs a un altre zona tot es molt vert i hi ha aigua per tot arreu el paisatge de alta muntanya i arribem al començament de la primera baixada del dia al cap de 500m ja tenim el primer problema , en Jordi " raja " el seu hig roller nou !!!!!

El reparem amb una camara i colocan el envoltori d'un gel un cop superat això cap avall sensa parar  i el corriol a mesura ke anabem baixam cada vegada era millor al final era molt pedregós però a l' hora divertit .

Ja estabem molt contens de la 1ª baixada però encara no sabíem el ke ens esperava una pujada d'unes 2 o 3 hores no se, però molt llarga , a mig camí ens varem aturas a esmorzar una mica, tindre un "bulto" per allà sobre voltant ,espectacular i de les vistes ja no en parlem

Arribat dalt en Jordi ens diu akesta trialera es la Planadona i ja veureu com us agradara , varem començar a baixar i allò era un luxe !!!! baixar pel mig del bosc amb un corriols molt natural però a la vegada  arreglat, llarga, no se tot plegat va fer ke fos una passada !!!!!!! de lo millor ke he fet mai !!!!!!

Al arribar abaix ens esperava una presa  i un corriol de baixada però amb repaxons també espectacular i anabem seguint el curs del riu fins arribar a Castejon de Sos .fins el moment ja portarem uns 50 km i 1700 m de desnivell

En Jordi ens comenta encara keda el plat fort del dia , per la nostra part la sortida ja era FULLLL!!!!! fins el moment i encara ens esperava una trialera de 15KM de BAIXADA !!!!!!  LA INTEGRAL !!!!!!!!

Despres de menja i recuperar-nos una estona comencem a carregar les bicis a un remolc i amb una furgo pugem fins dalt de una muntanya ke te 2400m fins ke trobem neu i ja no podem pujar mes .

Des de dalt de tot es veu Castejon de Sos i penses fins allà baig de tot per un corriol i trialera UFFFFF ke guai!!!!! Comencem a baixar i ja sentin a l' Arturo soltat frenos !!!!!! i començem a baixar primer per la montanya sensa vegetacio i després ens anem a parar a una especie de gradera amb terra vermella amb unes trialeres de pedre i baixadors espectaculars ,

passat això ja entrem a dins el bosc i els corriols encara en hi ha per estona !!!!!! alguna parada per fer re agrupament i a tornar-hi total mes de 1 hora de baixada segons el gps restan les aturades
GRACIES JORDI ,SERGI I ARTURO !!!!!!!!

NO SE ,SUPOSO KE HA SIGUT  FULLLLLLX2!!!!!!!

1. Quant hi tornem? la Integral s'ha de tornar a fer de lo mes guapo llarg i divertit que he fet mai!

Francesc

2. Kuant vulgeu !!!!!!!
    FULLLLLLX2 !!!!!!!!

3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

4. jo si ho agues sapigut agues vingut ..#mompystyle

Imatges del tema creades per Aguru. Amb la tecnologia de Blogger.